اينجا همه جي درهمه
هرجي بخواي بيدا ميشه
درباره وبلاگ


باسلام خدمت دوست كرامي ازاينكه به وبسايت ما آمديد متشكريم

پيوندها
دنياي بازيgame
جديد
ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هرچي ميخواي بيا دانلودكن و آدرس rahmatzade.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 27
بازدید کل : 16271
تعداد مطالب : 67
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


آرشيو وبلاگ
خرداد 1391
فروردين 1391


آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
یک شنبه 21 خرداد 1391برچسب:, :: 12:16 :: نويسنده : ابراهيم رحمت زاده
 
سه شنبه 2 خرداد 1391برچسب:, :: 18:48 :: نويسنده : ابراهيم رحمت زاده
لبخند‎:-P:->:-@‎
 
سه شنبه 2 خرداد 1391برچسب:, :: 17:29 :: نويسنده : ابراهيم رحمت زاده
چناچنه به طور رومزره به زبان فارسی صبحت می کیند، خاوهید تواسنت این نوتشه را بخاونید. در داشنگاه کبمریج انگلتسان تقحیقی روی روش خوادنه شدن کملات در مغز اجنام شده است که مخشص می کند که مغز انسان تهناحروف اتبدا و اتنها ی کلمات را پدرازش کرده و کمله را می خاوند. به هیمن دلیل است که با وجود به هم ریتخگی این نوتشه شما تواسنتید آنرا بخاونید.
 
سه شنبه 1 فروردين 1391برچسب:, :: 15:46 :: نويسنده : ابراهيم رحمت زاده
در این پست عکس یک دونده که مدال طلای این دوره از مسابقه را داراست 

]]>
 
سه شنبه 1 فروردين 1391برچسب:, :: 15:46 :: نويسنده : ابراهيم رحمت زاده
کلیپ موبایل از یک مصاحبه جالب مربوط به برنامه شوک که هم اکنون شما میتوانید این کلیپ را با فرمت ۳gp به صورت رایگان دریافت نمایید.


]]>
 
سه شنبه 1 فروردين 1391برچسب:, :: 15:46 :: نويسنده : ابراهيم رحمت زاده
بازی جدید و بسیار زیبای Shaolin Jump که به‎ ‎تازگی منتشر شده است. در این بازی شما کنترل یک فرد شائولین کار را بر عهده دارید. این بازی با فرمت جاوا و در سایز تصویر ۳۶۰×۶۴۰ عرضه شده است. امیدواریم مورد رضایت شما کاربران گزپیر دانلود قرار گیرد.

]]>
 
سه شنبه 1 فروردين 1391برچسب:, :: 15:46 :: نويسنده : ابراهيم رحمت زاده
به جرات می گوییم که هیچ نرم افزارOpera Mini نمی شود و نخواهد شد. هم اکنون نسخه جدید نرم افزار Opera Mini با سرور ادیت شده و با قابلیت عبور از تمامی محدودیت های اینترنتی از طرف موبایل ها دات کام به شما همراهان عزیز تقدیم می گردد . اسکرین شات زیر گویای همه چیزاست و فکر نمی کنیم نیازی به توضیح بیشتر باشد مزیت این نسخه جاوا بودن آن است که قابلیت نصب بر روی تمام گوشیهایی که جاوا ساپورت می کنند را داراست نکته بسیار مهم جهت استفاده از نرم افزار : نصب ایننرم افزار همانند نصب تمام نرم افزارهای جاواست ، با این تفاوت که باید تاریخ میلادی گوشی شما دقیقا به تاریخ میلادی روز تنظیم باشد . اگر تاریخ میلادیگوشی شما با تاریخ میلادی روز تنظیم نباشد نرم افزار کار نخواهد کرد و شما ارور کانکشن دریافت خواهید کرد این نسخه کاملا تست شده است و بر روی چند مدل گوشی سیمبین و جاوا تست و آزمایشو سپس معرفی شد


]]>
ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.
لطفأ از رمزwww.rahmatzade.ir
 
سه شنبه 1 فروردين 1391برچسب:, :: 15:46 :: نويسنده : ابراهيم رحمت زاده
 یک نرم افزار فوق العاده و پر کاربرد می باشد.اغلب نرم افزار های معروف موبایل ساین نشده هستند.برای اینکه این نرم افزار ها رو بتونیم در گوشی خود نصب کنیم باید این نرم افزار ها رو ساین کنیم.که برای ساین کردن این نرم افزار ها راههای زیادی وجود دارد که یکی از این راه ها استفاده از نرم افزار FreeSigner 1.0.1 است که برای شما آماده شده است.این نرم افزار برای گوشی های نوکیا سری ۶۰(ویرایش سوم و پنجم) میباشد.


]]>
 
سه شنبه 1 فروردين 1391برچسب:, :: 15:46 :: نويسنده : ابراهيم رحمت زاده

دانلود کلیپ زیدان بازیکن سابق و افسانه ای رئالی ها! این فوتیالیست که بازی های به یاد ماندنی او در کلیپ زیدان به چشم میخورد او را به یکی از تاریخی ترین بازیکنان فوتبال تبدیل کرده است. در کلیپ های زیدان میتوان مهارت و گل ها و دریبل های هیجان انگیز زیدان را دید. امروز همه ، بازی های فوق العاده او در تیم رئال و تیم ملی فرانسه را در کلیپ تکنیک و حرکات زیدان نگاه میکنند و از بازی هیجان انگیز و البته حرفه ای او لذت میبرند. شاید بشود گفت کمتر کسی مانند زیدان پا به عرصه فوتبال خواهد گذاشت و دریبل ها و گل های زیدان هیچگاه از یاد ما نخواهد رفت.
هوداران این فوتبالیست بزرگ که او را زیزو مینامند هیچگاه بازی های زیبای او را فراموش نخواهند کرد. بهترین حرکات جذاب و دیدنی فوتبال را در کلیپ های زیدان ببینید. کلیپ زیدان این حقیقت را به تصویر میکشد که امروز بازیکنان بزرگ هم نتوانسته اند کوچکترین اثر از بازی او را نمایش دهند.
]]>
 
سه شنبه 1 فروردين 1391برچسب:, :: 15:46 :: نويسنده : ابراهيم رحمت زاده
نرم افزار به روز رسانی همه گوشی های نوکیا را می توانید از اینجا دانلود کنید:

برنامه بروز رسانی نوکیا

حجم 22 مگ - ویندوز اکس پی ، ویستا - زبان انگلیسی

Use the Nokia Software Updater application to help you update your Nokia device software. Nokia Software Updater is compatible with most Nokia devices.
Allows you to download and install the latest Nokia device software.
Only needs to be downloaded once to your PC.
Compatible Nokia devices and cables



]]>